صفحه گرانیت بر

ساخت وبلاگ

صفحه گرانیت بر مهم ترین فاکتور برای برش روان و ناپدید شدن لپری از روی گرانیت در هنگام برش گرانیت پیشنهاد ما به شما گرانیت بر ایوا به شماست

دیسک برش سنگ

این دیسک برش مخصوص گرانیت معمولی بوده و صدا بسیا کم آن بیشترین مزیت آن می باشد

این گرانیت فوق العاده خشکه بر بوده و تا ۳۰۰۰ متر برش انجام می دهد

دسته بندی دیسک های برش :

دیسک های برش درانواع مختلف موجود می باشد،که با توجه به نوع سنگ یا بتن ویا دیگر مصالح ساختمانی  قابل برش تعریف خاص خود را دارا می باشد.

به عنوان مثال صفحه گرانیت بر انواع سنگ گرانیت ،دیسک برش انواع سنگ مرمریت ،دیسک برش سنگ تراورتن ،سرامیک بر ، کاشی بر، سرامیک بر پرسلان یا بتن بر مسلح وغیر مسلح و…

همچنین دندانه های دیسک برش سنگ (سگمنت) نیز متنوع  می باشد.

دیسک چاک موئی:

از جمله دیسک های چاک موئی و یا بدون چاک که معمولا برشکاری این نوع دیسک دقیق  وبدون لب پریدگی می باشد و به خاطر ضخامت کم آن  نسبت به دیگر انواع دیسک برش دارای ظرافت در برش می باشد.

دیسک دندانه دار:

موارد دیگر شامل دیسک های دندانه دار می باشد ،که خود آن دارای تنوع زیادی می باشد.

دندانه هایی که به شکل E هستند که مناسب برای برش بلوک های وبرش انواع مصالح با ضخامت می باشد ، در این نوع از دیسک های برش معمولا شیار داخل بیشتر نسبت به دیگر دیسک ها می باشد.

دیسک های دندانه دار شیار باریک:

بعضی دیگر از این دیسک های دندانه دار  دارای شیار باریک تر بوده که معمولا از این نوع دیسک در دستگاه های سنگبری قابل حمل بیشتر استفاده می گردد ، به این علت که دقت برش آنها نسبتا خوب ودر بعضی از انواع آن بدون لب پریدگی است.

ازدیگ موارد این دیسک ها به دیسک های شیار باریک با سگمنت کوتاه (اصطلاحا کلیدی)می توان نام برد.

این مدل دیسک نیز دارای دقت برش مطلوب ومعمولا برش سریع تر استفاده می گردد.

قابل ذکر است تندبر بودن ویا کندبر بودن وطول عمر دیسک برش بسته به شرکت وبرند های مختلف می باشد.

ولی بطور معمول وعرف تجربه دیسک های چاک دار دارای طول عمر بیشتر وداشتن مقداری لب پریدگی (بسته به نوع شیار وسگمنت) می باشد ودیسک های بدون چاک یا چاک موئی طول عمر کوتاه تر وقیمت مناسب تر وبدون لب پریدگی صفحه گرانیت بر مخصوصا درحالت فارسی برکردن می باشند.

 

 

صفحه گرانیت بر...
ما را در سایت صفحه گرانیت بر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : صفحه گرانیت بر sg400 بازدید : 87 تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1396 ساعت: 12:57

طیف کامل متعلقات الماسه بوش اکنون در دسترس شماست.

صفحه الماسه ، نمونه بردارهای خشک و تر و ...

سرعت بالای برش بدلیل شیارهای سرعت تعبیه شده در صفحه های برش و نمونه بردار

عمر بالای متعلقات بدلیل افزایش طول ناحیه الماسه.

بوش به تازگی طیف جدید متعقات جدید متعلقات الماسه خود را معرفی نموده است. هدف در طراحی ویژه این متعلقات تمرکز بر نیازهای کاربران ( که همان افزایش سرعت در کار) بوده است ، این مهم به کمک طراحی ویژه شیار های سرعت ایجاد گردیده است. به کارگیر این شیار ها باعث می شودتا اصطحکاک حین کار کاهش و سرعت خروج برادها افزایش یابد ، همچنین تکنولوژی تیز شوندگی خودکار صفحه گرانیت بر باعث می شود که  در هر بار برش  تغییری در سرعت متعلقات ایجاد نگردد . از دیگر موارد موثر در افزایش سرعت صفحه انتخاب بهینه ضخامت ناحیه الماسه است که با توجه به نوع کاربردی ها از اندازه های متفاوتی استفاده می شود.

افزایش طول ناحیه الماسه

برای افزایش طول عمر صفحه گرانیت بر و نمونه بردار بوش طول ناحیه الماسه را تا 15 م م در صفحه گرانیت بر و تا 11/5 م م در مته نمونه بردار بوش افزایش داده استکهمنجر به بالا بردن طول عمر این متعلقات در مقایسه با رقبا شده است.

ثابت قدم در تنوع محصولات

بوش تحقیقات وسیعی را در زمینه توسعه صفحه های الماسه انجام داده است و اکنون صفحه هایی برای برش بر روی سنگ ، سرامیک ، بتون، مرمر ، آسفالت و برش همه کاره ( یونیورسال) در دسترس است . این صفحه ها در سه گروه

حرفه هی Professional

تخصصی Expert

عالی Best

ارائه شده.

مته های نمونه بردار  و صفحه گرانیت بر نیز در دو نوع خشک و تر طراحی گردیده است . گروه خشک جهت کاربری های عمومع و نمونه بردار تر مخصوص نمونه برداری بتون است.

صفحه گرانیت بر...
ما را در سایت صفحه گرانیت بر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : صفحه گرانیت بر sg400 بازدید : 97 تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1396 ساعت: 12:57